Chiang Mai

U prvom postu o Tajlandu sam Vam malo pisala o rađanju ideje o odlasku na Tajland, o Bangkoku te  o tajlandskoj kulturi i običajima. A sada ću Vam malo pisati o Chiang Maiju 🙂

Drugi grad kojeg sam posjetila bio je Chiang Mai, najveći grad na sjeveru Tajlanda. Ovdje sam doživjela brdo fantastičnih iskustava. Chiang Mai je grad s oko 200 hramova, stoga je logično da sam puno vremena provela u njihovom razgledavanju.

Wat pokraj mog hotela u Chiang Maiju
Wat Doi Suthep
Moderni wat izgrađen u čast kraljičinog rođendana

Za bookiranje izleta za područje Chiang Maija ja sam koristila ovu stranicu. Stvarno nisam imala nikakvih problema, super stvar kod tih tajlandskih agencija je što napišete točnu adresu svog hotela i onda oni dođu po vas, i isto tako vas nakon izleta vrate u hotel! Odlična stvar da ne morate lutati okolo.
Osim hramova, tamo sam posjetila  i najvišu planinu na Tajlandu, Doi Inthanon, vidjela kako žive planinska plemena u svojim vrlo skromnim selima, planinarila kroz šume i “raftala” kroz rijeku na bambusovoj splavi.

Trekking kroz šumu je rezultirao divnim prizorima

Posjetila sam i poznati Golden Triangle, granicu tri zemlje – Mianmara, Laosa i Tajlanda. Čak smo bili na pola sata u Laosu na tržnici, gdje je najveća atrakcija (s razlogom) njihova poznata rakija od zmije/kornjače/guštera, ili tigrovog penisa! Pa Vi birajte 😀 Na tom izletu posjetili smo i White Temple, vrlo lako moguće jedini bijeli hram u Tajlandu 🙂 Hram je zbilja prekrasan prizor kakav se ne viđa svaki dan, i osobito se ističe, budući da su njihovi ostali hramovi vrlo šaroliki i izgledaju kao da su cijeli optočeni zlatom.

Rakije od škorpiona i kobre, čest prizor na Laosu gdje sam bila na jednodnevnom izletu
Kip Bude na Golden Triangleu, granici Tajlanda, Mianmara i Laosa
Predivni White Temple u blizini Chiang Raija
Jedne večeri bila sam i na takozvanoj “kantoke dinner”, tradicionalnoj tajlandskoj večeri uz hranu i ples. Predivno!  Dobijete svoj stolić s brdom hrane i pića, te cijelu večer uživate u tajlandskim plesovima 🙂

Kantoke dinner i više hrane no što mogu pojesti 😀
Kantoke dinner

No, iskustva koja su mi se osobito urezala u sjećanje i koja će uvijek imati posebno mjesto u mom srcu, su upravo iskustva s prekrasnim tajlandskim životinjama… Igranje i slikanje s bebama tigrovima u Tiger Kingdomu, te kupanje, jahanje i hranjenje slonova u džungli nedaleko Chiang Maija ❤ Neopisiv je osjećaj biti tako blizak sa životinjama i prirodom oko vas.
Posjetila sam prekrasni Tiger Kingdom, gdje imate mogućnost slikati se s tigrićima. Možete birati od najmanjih beba, do srednje velikih i najvećih tigrova. Ja sam odabrala igrati se s bebama tigrovima, koji su bili preslatki i zaljubila sam se u njih na prvi pogled! 🙂

Igranje i spavanje, njihove omiljene aktivnosti
Beba stara 2 mjeseca
Tiger Kingdom

Zadnja tri dana Chiang Maija nisam bila u gradu, nego sam se preselila u šumu udaljenu sat vremena vožnje, u prekrasne bungalove u džungli. Vlasnica je Amerikanka koja divno vodi posao, ako bookirate izlet preko nje, na trekking kroz prekrasne planine će Vas voditi lokalni ljudi koji tamo žive u  selima, slonove ćete hraniti, kupati i jahati, i to bez onih nepotrebnih, teških, čeličnih stolaca. Vlasnica ovih predivnih bungalova se bori protiv toga, kao i za obrazovanje lokalnih djevojaka iz siromašnih sela.

Jahanje slona, bez čeličnih sjedalica koje su uobičajene, a nepotrebne
Beba slonić stara svega mjesec dana
Mali slonić i mama
Planinarenje s pogledom…
Rafting na bambusovoj splavi
Još jedno iskustvo o kojem će više riječi biti u postu o tajlandskoj kuhinji je svakako i školica tajlandskog kuhanja, za mene upravo savršeno provedeno prijepodne 🙂
Asia Scenic Cooking School, radimo spring rollse!

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja o Tajlandu, ako možda putujete tamo i želite savjete iz prve ruke, slobodno me kontaktirajte mailom 🙂

Više mojih fotki s Tajlanda možete vidjeti na mojoj facebook stranici, na ovom linku.